<< Ga terug

Impuls van 110.000 voor verenigingsleven

Impuls van 110.000 voor verenigingsleven

HATTEM- Veel blije en verraste gezichten in Music Club Kampen tijdens de uitreiking van de Rabobank Clubkas Campagne. Woensdag heeft Rabobank IJsseldelta opnieuw geïnvesteerd in het verenigingsleven. Dit jaar met maar liefst 110.000 euro. In totaal hebben 106 verenigingen en stichtingen een bijdrage ontvangen voor hun clubkas. Een welkome bijdrage aan een sector die alle support verdient. Verenigingen kampen met een teruglopend aantal vrijwilligers, minder financiële middelen en een afname van leden. Betrokkenheid en zichtbaar zijn, is van waarde om leden en vrijwilligers te boeien en binden. De Rabobank Clubkas Campagne draagt hieraan bij door clubs uit te dagen om zichzelf op een creatieve manier te presenteren en stemmen te werven. Deze oproep heeft verscheidene clubs gemotiveerd om een eigen campagne te voeren. De 10 meest creatieve en hartverwarmende campagnes hebben als beloning voor hun inzet een bonusprijs ontvangen. Nederland telt ruim 50.000 verenigingen en stichtingen. Ook in Regio Zwolle vormt het verenigingsleven een groot sociaal netwerk; ontmoetingsplaatsen waar mensen samen sporten, met elkaar zingen, muziek maken of een goed doel ondersteunen. Verenigingen en stichtingen zorgen voor talentontwikkeling. In Hattem hebben de volgende verenigingen een bijdrage ontvangen. Tennis Club Hattem 480,36 euro, Decibel 511,78 euro, Fanfarekorps Ons Genoegen 902,36 euro, Sportvereniging sv Hatto Heim 1.499,44 euro, RV Hippisch Hattem 803,59 euro, St. Kinderboerderij Hattem Dôle 2.267,12 euro, Stichting Heel Hattem Holt (HHH) 794,61 euro, Vereniging Scouting de Trijsberg 1.243,55 euro, Christelijke Muziekvereniging te Hattem 1.315,38 euro en de Hattemer Oranje Vereniging 1.786,76 euro. Daarom ondersteunt Rabobank IJsseldelta verenigingen en stichtingen in hun activiteiten. Raboklanten beslissen Rabobank is een coöperatie. De bank heeft geen aandeelhouders, maar leden en klanten. Zij vervullen een belangrijke rol, zowel in het meedenken met de koers als in het meebeslissen over de bestemming van de winst. Niet de bank, maar klanten geven de doorslag. Dit geldt ook bij de verdeling van de Clubkas Campagne waarin iedere klant 5 stemmen kan uitbrengen op de verenigingen en stichtingen die hij een warm hart toedraagt. In totaal hebben klanten van Rabobank IJsseldelta ruim 22.275 stemmen uitgebracht.



Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Like ons ook op Facebook!

Ontworpen door BCO Reclameburo

Welkom op Schaapskooi

Op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming worden cookies als persoonsgegevens beschouwd. Op deze website wordt van cookies gebruik gemaakt. Verdere informatie hierover kunt u vinden in ons privacystatement & cookiestatement. U wordt hierbij verzocht om kenbaar te maken dat u met het gebruik van cookies instemt.



Lees ons privacystatement

Lees ons cookiestatement